niedziela, 4 grudnia 2011

kolejny udany kiermasz!

 moje stoisko jak widać kolorowo i dla każdego coś:)))
                                      a to stoisko nowo poznanych miłośniczek robótek!!!                                                                                                                                                                                        A oto fotki z kiermaszu z NOK-u!Wiecie warto było!!!!!!! poznałam kilka fantastycznych osób!!!!! a prace twórców przepiękne to też nie mogłam się powstrzymać i nabyłam piękne kolczyki warto wejść na tą stronke http://nblaszkiewicz86.bloog.pl  mam nadzieje że nie będą się gniewać koleżanki za umieszczenie linka do ich stronki no i zapomnieć nie mogę o torebkach z filcu rewelacyjne oto link http://lionart.bloog.pl pozdrawiam wszystkie dziewczyny i do zobaczenia na kawce jak się umawialiśmy!!!!

1 komentarz:

  1. ale pani się napracowała muszę przyznać że warto super prace!!!! pięknie wykończone szkoda że częściej nie ma okazji się zobaczyć deseczka od pani zakupiona pięknie się prezentuje!!!!!!

    OdpowiedzUsuń