piątek, 16 grudnia 2011

Moja ulubiona:)

Cóż jakość zdjęcia kiepska ale myślę że mogę śmiało się pochwalić moją tegoroczną ozdobą stołu.       Powoli kończy się rok i moje pozytywne nastawienie do ludzi którzy myślałam że są mi przychylni i poniekąd dopingujący w tym co robię!a jednak zazdrość i pycha wygrywa po raz kolejny! Moje robótki zawsze pozostaną moją pasją ucieczką od codziennych problemów.Jestem silną kobietą i choć już nie raz rozczarowałam się osobami którym wierzyłam a co najgorsza ufałam to wiecie cholera DZIĘKUJE WAM!!!!   teraz sobie uświadomiłam że z perspektywy czasu że ta każda lekcja pokory nauczyła mnie  być lepszym człowiekiem!Oby w przyszłym roku otaczać się tylko pozytywnymi osobami pozytywną energią tego sobie i Tobie Drogi czytający życzę!Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Oj widać, że bardzo niektórzy Ci dopiekli :), ale nie darmo mówimy, że "co nas nie zabije to nas wzmocni".
    Robisz piękne rzeczy, aż się oczy śmieją na ich widok.
    Zawsze byli i będą ludzie zazdrośni, zazdrośni o wszystko, cieszący się, że mogą Ci jakąś "szpilę wbić".
    To jest bardzo trudne, ale trzeba nauczyć się nie przejmować tym co inni gadają.
    Tak się mądrze ale sama też nie potrafię przejść bez bólu obok plotek na mój temat.
    Dla mnie decu miało być taką odskocznią, zająć się czymś nowym ... to był mój pomysł na chwile wytchnienia od codzienności.
    Lepiej mieć dwie, trzy życzliwe osoby przy sobie niż "wianuszek potakiwaczek", które tylko czekają jak by Ci tu życie umilić.
    Ale co tam idą Święta, trzeba się cieszyć każdym dniem, każdym miłym gestem i nie dać się innym.
    Nie dać im tej satysfakcji, że sprawili Ci ból.
    A wierz mi, to ich najbardziej zaboli, jak nie będą widzieli na Twej twarzy smutku tylko uśmiech.
    Całuski
    A dwa chusteczniki bym chętnie zamówiła, ..zadzwonię jutro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Małgosiu! czytając post odniosłam wrażenie jakbym sama to pisała:)zazdrość ludzka nie zna granic!piękna bombka i to kolejny powód do dumy z siebie! przesyłam pozdrowienia D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu, Tobie i Twojej rodzinie życzę spokojnych, rodzinnych i pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń